ניוזלטר   |   דיוור אלקטרוני   |   שליחת SMS   |   מאמרים   |   ניוזלטר לדוגמא   |   שאלות נפוצות   |   חבר מביא חבר   |   צרו קשר ניוזלטר
כניסה למערכת ניוזלטר   שם משתמש      סיסמא         
התקשרו עכשיו: 04-8403343
רוצים להתנסות?
 גרסת ההתנסות של ITnewsletter 
 תאפשר לכם לבחור עיצוב לניוזלטר
 שלכם מתוך מאגר טמפלטים ייחודי,
 להתאים צבעים והעלות לוגו ותמונות.
 לאחר מכן תוכלו לטעון את רשימת
 הנמענים שלכם ולבצע הפצה לכולם 
 בלחיצת כפתור.
שליחת SMS

 רק אצלנו תמצאו את המחיר  הטוב
 בישראל לשליחת SMS !
מערכת ITnewsletter
 ITnewsletter מספקת את כל
 הצרכים שלכם לשיווק באינטרנט:

 הפצת ניוזלטרים, שליחת SMS, איסוף
 לידים באמצעות עמודי נחיתה וטפסי
 רישום, הפצת סקרים ועוד...
 הירשמו להתנסות עכשיו !

טיפים ליצירת קמפיין יעיל

המפתח לקמפיין דיוור אלקטרוני מוצלח הינו השגת מספר גבוה ככל שאפשר של נמענים לקמפיין ואז פיתוח מערכת יחסים חזקה עימם.
אחת השיטות המרכזיות לשיווק באמצעות דיוור אלקטרוני הינה שליחה באופן קבוע לנמענים. הניוזלטר יכול לכלול מידע אודות מוצרים חדשים, הנחות, מבצעי קידום או כל דבר שיכול לעניין את קהל הלקוחות שלכם.
על מנת שהאסטרטגיה הזו תהיה אפקטיבית על הניוזלטר להיות בנוי בצורה טובה.
להלן מספר טיפים:

כיתבו נושא Subject מלהיב
הדבר הראשון שהנמען רואה בניוזלטר הינו הנושא.
על הנושא לרמוז על תוכן הניוזלטר ולעורר את סקרנות הנמען כדי שיפתח אותו.


כיתבו אל הנמען
אנשים אינם אוהבים לקרוא מודעות שאינן אישיות.
כיתבו את האימייל בנימה אישית כאילו אתם מדברים ישירות אל הלקוח שלכם.
מצד שני זה חשוב לא להגזים בכך. שימרו על מינון בריא.


פשטות
יותר מדי גרפיקה, גרפים, תמונות, טקסט מעוצב יגרמו לאימייל להיראות כספאם.
זוהי דרך בטוחה לגרום לנמען לסגור את ההודעה.
שימרו על עיצוב נקי ופשוט.


השתמשו בבולטים
השתדלו לא לכתוב ביותר מדי פסקאות. לעתים הנמענים סוקרים את הניוזלטר עם העיניים
בטרם החלו לקרוא אותו ופסקאות הינן קשות לסקירה. בולטים הינם קלים לסקירה ומהווים דרך
מצויינת לקוראים ללכוד את נקודות המפתח אותן רציתם להעביר. לעומת זאת השתדלו לא להעמיס
את התוכן בבולטים.


מקמו לינקים בתחילה, באמצע ובסוף
אלו הם האזורים הנקראים ביותר אז זכרו לשים את הלינקים החשובים באיזורים אלו.
ניטור הפעילות יציג שיפור במספר ההקלקות על הלינקים.


השתמשו בתמונות עבור מוצריכם
אנשים תמיד רוצים לראות מה הם קונים. זה נכון גם עבור מוצרים שאינם מוחשיים או שירותים שונים.
למשל, במקום טקסט עבור עצה פיננסית ייצרו תמונה הממחישה את העצה בצורה ויזואלית.


השתמשו במבצעים מיוחדים ובונוסים
ייצרו מבצע מיוחד או תנו משהו בחינם לנמעניכם. אנשים תמיד נמשכים לעסקאות מיוחדות או עסקאות חינם.
לעומת זאת אל תשתמשו במילה "חינם" יותר מדי בגוף הניוזלטר. מילה זו משמשת מודעות ספאם ועלולה
להיחסם על ידי מנגנוני ההגנה השונים.


ספקו פרטי התקשרות
היכן שניתן, ספקו את כתובת אתר האינטרנט שלכם, כתובת אימייל, טלפונים ואפילו כתובת הדואר.
זה יקל על הלקוחות לפנות אליכם.

  |   דיוור אלקטרוני   |   מערכת ניוזלטר   |   מאמרים   |   מדריך   |   דוגמאות   |   טיפים   |   אודות   |   Privacy Policy   |   מדיניות פרטיות   |   ברכות לראש השנה   |   xhtml valid
ITnewsletter   |   האשלג 22, חיפה   |   04-8403343   |   sales@itnewsletter.co.il